Händelser och Tävlingar

Hemsidegolf/Scramble den 23 oktober

Tävling

Välkomna till Hemsidegolfen (scramble) före Klubbfesten!

För er som vill spela ”hemsidegolf” före festen, anordnas en 9- hålstävling (scramble /lottade lag)

Start kl.14.00.

Anmälan till hemsidegolfen görs i Min Golf/GIT (”Hemsidegolf”). Ingen tävlingsavgift. Vardagsmedlemmar betalar 150kr i tävlingsgreenfee.

Anmälan på Min Golf!

Välkomna till klubbfest!

Den 23 oktober firar vi att Orresta GK fått en egen hemsida www.orrgk.se

Styrelsen inbjuder medlemmarna i Orresta GK till en klubbfest för att fira vår nya hemsida!

Klubben sponsrar rejält med välkomstdrink och en tre- rätters middag (pris: 200kr/pers) och Orresta Golf & Konferens sponsrar med rabatterat boende med frukost ( pris: 425kr/pers i dubbelrum, 595kr för enkelrum)

Maxantal 100 personer, så först till kvarn….

Vi börjar kl. 18.00 med välkomstdrink, info om hemsidan och prisutdelning (hemsidegolfen) i ”Stora Konferensen”.

Hjärtligt välkomna!

Anmälan till middagen senast 19 oktober
Det gör Du/Ni genom att betala middag (200kr/pers) till klubbens bankgiro 5236-6218 eller Swish 070-6454866 (Carin Lewenhaupt, kassör) Uppge för-och efternamn på medlemmarna som kommer till middagen.

Övernattning
Önskar ni övernatta, bokar ni boendet på Orresta Golf & Konferens och betalar vid ankomst.

Info om hemside-projektet (www.orrgk.se)

Orresta GK är först i Sverige med en helt ny tjänst för golfklubbar.

1 juni 2021 lanserades klubbens nya hemsida, ett utvecklings- och samverkansprojekt med Stockholmsföretaget Weahead som tillsammans med Eva Holm, Orresta GK, utformat hemsidan för klubbens räkning som ligger på www.orrgk.se

Utvecklingsarbetet kommer att fortsätta även om hemsidan nu övergår i klubbens regi.

Nästa steg i projektet blir utbildning av styrelseledamöterna så att de själva kan administrera sina respektive områden på hemsidan.