Årsmöte den 2 mars 2023 kl.19.00

Aktuellt!

Välkomna till årsmöte 2023 för Orresta GK!

Plats: Orresta GK

Tid: 19.00 den 2 mars 2023

I år är det många beslut som ska tas så vi hoppas många medlemmar sluter upp till årsmötet!

Länk till årsmöteshandlingarna och Föredragningslistan

I år har vi styrelsen fått uppdrag av Svenska Golfförbundet (SGF) att uppdatera stadgarna vilken vi nu har gjort! Alla medlemmar har fått ta del av förslaget genom ett mail den 9/2. Årsmötet tar beslut om stadgarna ska antas sedan är det SGF som slutligen godkänner dem innan de träder i kraft.

Vi har i år också fått in två motioner som styrelsen har gett förslag på beslut till årsmötet.

Valberedningen har tagit fram ett förslag till ny styrelseledamot efter Niklas Löthegård som avböjt omval.

Välkomna hälsar

Tony Dahl (ordf), Henrik Forsberg, Carin Lewenhaupt, Pär Hietala, Niklas Löthegård, Eva Holm