I hällande regn spelades KM för damer på Orresta GK

Damerna

Klubbmästarinna 2021 blev Anna Pihl!

2021 års klubbmästerskap spelades i regn och rusk! Scratch-KM och Handicap-KM spelades i samma tävling. Anna Pihl lyckades bäst i scratch-KM med 88 slag (brutto). Stort grattis Anna!

Helena Cannergård vann handicap-KM på samma resultat som Maria Tranberg men med lägre handicap. Grattis!

Damerna avslutade kvällen med traditionell säsongsavslutning med prisutdelning och korande av årets birdiemästarinna, Britt-Marie Gustavsson.

Restaurangen serverade en ljuvlig lax-och skaldjurssoppa med nybakat foccaciabröd till. Kaffe och banankaka avrundade kvällsmåltiden.

Eva Svalby tackade alla seriespelande damer och berättade att hon lämnar damkommittén och lämnar över ansvaret för seriespelet till någon annan. Carin avtackade Eva med en liten present för arbetet i damkommittén.

Grattis Klubbmästarinna (hcp) Helena Cannergård!

Grattis Birdiemästarinna 2021 Brittmarie Gustavsson!