Klubben gratulerade Christer Johansson till 25 fantastiska år på Orresta

Lyckad klubbfest med tillhörande scramble!

Fredagen den 13:e blev en lyckodag för Orrestaspelarna. Resultaten i tävlingen var väldigt jämna så tävlingsledningen beslutade att alla lag blev vinnare denna fredagen den 13: e.

Lagen fick dela på ett skänkt chokladpris från Christer Johansson.

Efter tävlingen samlades klubbfestande medlemmar i loungen där Orresta Golf & Konferens bjöd på bubbel till ”babblet” i väntan på middagen. Allas vår Micke servade oss hela kvällen, alltid lika glad och positiv.

I den trivsamma glasverandan samlades gästerna och avnjöt en underbar middag där Christer berättade den 25-åriga ”sagan om Orresta” för en förundrad publik!

Med anledning av 25-års jubileét höll klubbens ordförande ett bejublat tal på vers till Christer som fick motta ett blomsterarrangemang i en vas från Georg Jensen som bevis på klubbens uppskattning!