Händelser och Tävlingar

Välkomna till Klubbfest och festscramble 2023

Tävling

Välkomna till klubbfestscramble över 18 hål

Vi lottar ihop till en 3- eller 4 mannascramble.

Lottningen kommer att bli så att det blir så jämt hcp i bollarna som möjligt.

Kanonstart kl 13.00
Anm avg 0kr
Endast för medlemmar Orresta GK

Damer går från röd tee och herrar från gul.

Läkarintyg krävs för golfbil.

Välkomna!

Klubbfest fredagen den 13 oktober!

25-årsjubileum
En säsong med minst sagt omväxlande väder har nått sitt slut. Trots allt regnande har Orresta lyckats hålla banan fin och spelbar och i stort sett tillgänglig alla dagar denna märkliga sommar. Länk till bildgalleriet 2023

I år är det 25 år sedan Orresta GK bildades. Det ska vi naturligtvis fira på klubbfesten, men också att vi får spela på en fantastiskt fin och välskött golfbana! En bana högt rankad även av spelare i övriga Sverige.
På klubbfesten kommer Christer Johansson att ta oss tillbaka 25 år i tiden och berätta ”Sagan om Orresta Golfklubb” fram till idag!

Klubbfesten anordnas för medlemmar med respektive (även för dem som inte spelar golf)

En middag bestående av förrätt, varmrätt och kaffe med kaka serveras för 375kr/pers

För medlemmar som vill spela 9-håls golftävling före festen (om vädret tillåter) anordnas en scramble/lottade lag med start kl.14.00.
Anmälan till Klubbfestscramble görs i Min Golf.

”After golf” i nya loungen ”vardagsrummet”

Alla, även de som inte spelat golf, är naturligtvis välkomna på ”After golf”!

Middag serveras kl.18.30.

Anmälan till middagen, senast den 9 oktober.
Det gör Du/Ni genom att skriva ”Klubbfest och namn” på personerna som kommer och betala 375kr/pers till bankgiro 5236-6218 eller med Swish 1231114495 (Orresta Golfklubb)
Swish-code (se nedan)

För er som vill bo kvar är priset 550kr/pers för övernattning + frukost. Det bokar ni själva i receptionen.