Äkta Makar/Sambos 2023 avgjord!

Aktuellt!Senaste nytt!

Golfveckans populära partävling!

Golfveckans populära partävling är avgjord! I perfekt golfväder samlades  60 par från många olika klubbar för att göra upp om titeln Bästa Äkta Makar/Sambos 2023.

Tävlingen hade kanonstart och spelades med tre olika spelformer, Scramble, Greensome och Bästboll (slaggolf). Det gällde för spelarna att vara uppmärksamma så att rätt spelform spelades på rätt hål, men det verkade inte ha varit några problem för dessa par som till vardags lever tillsammans!
12 priser delades ut förutom ”Närmast hål” på hål 14 (Dam och Herre).

Janne Lysén, vår egen trubadur, underhöll i det vackra vädret före prisutdelningen som avslutades med en härlig 3-rätters middag i glad stämning!

Vi gratulerar Fredrik och Erika som vann på 60 slag!

1:a plats
Erika Öhman, Grönlunds GK  tillsammans med Fredrik Mattson, Sala GK , 60 slag(netto)

2:a plats
Susanna och Anders Gerhard, Orresta GK, 61 slag (netto)