Makar/Sambor-tävling

Aktuellt!Senaste nytt!

Ännu en strålande sommardag bjöds de 56 par, idag var det makar eller sambor som hade sin egen tävling Spelformen var trippel; 6 hål greensome, 6 hål scramble, 6 hål fyrboll (bästboll)!

Vädret och banan bjöd på perfekta förhållanden och det märktes på de fantastiska scorerna.

Grattis Ann och Lennart Malmqvist!

Ann (Cloud Golf Club) och (Lennart Golfstar Golf Club) vann på fina 55 slag före Sara och Niklas Löthegård (Orresta GK) på 58 slag. På tredje plats kom Charlotte och Fredrik Johansson (Enköpings GK) med 59 slag.

I väntan på resultat och prisutdelning kunde deltagarna njuta av en trubadur som spelade i den vackra solnedgången. Många par hade bokat en trerättersmeny för att fira den härliga dagen!