Orrestavinnare i Italian Open

Senaste nytt!

Grattis Maria och Örjan till vinsten i Italian Open!

I strålande sol spelades Italian Open på midsommardagen. 68 lag var anmälda men ett lag visade sig vara bäst av alla nämligen, Maria Tranberg och Örjan Norén från Orresta GK som vann på 60 slag (netto)!

Många lag kom från andra klubbar! Här ett glatt gäng med två lag från Karlstad tillsammans med ett hemmalag! Från höger Per Dahlström, Yeo Dahlström (Hammarö GK) Stefan Axell, Maria Forseryd, (Hammarö GK),  Mats och Eva Holm (Orresta GK) Bäst i denna boll var Stefan och Maria på 62 slag (netto) men utanför prisplats.

Karlstadsborna bodde i Herrgården och trivdes så bra på Orresta att de gärna kommer tillbaka! Välkomna, säger vi till dem!

Arrangör: Orresta Golf & Konferens